Han är inte ALLTID rolig!

Ibland är han bara så jobbig att man vill sätta in honom i sin bur. Men man får ändå dåligt samvete för att han har ju inte
riktigt bestämt att vara med mig det är ju jag som bestämde att jag ville ha en papegoja och då får jag ta det och leva med det!
Men det är inte alltid jobbigt, men han vill gärna vad med överallt och bita på saker han inte får bita på osv. Jag tycker älskar honom ändå och det vet han! Han ska och kommer vara min livskamrat i minst 30 år till hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe, vilken mysig goja. Har läst lite i din blogg och han verkar ju helfestlig. Hade jag en papegoja hade jag också lärt den säga "jävla kråka", det var rätt komiskt ;)

2008-07-12 @ 14:36:53
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja jag vet hur det känns. Ibland blir jag galen på min papegoja men jag tycker ju sååå mycket om honom!

2008-11-17 @ 08:49:02
URL: http://telefonterrorist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0